Plaćanje na rate |
+385 99 6082 516 +385 99 3081 833

Naručivanje i plaćanje

Molimo imajte na umu da je potrebno 1-2 radna dana za obradu narudžbe. Kada primite mail s potvrdom o dostupnosti Vaših artikala, Vaša će narudžba biti dostavljena u roku 5 radnih dana.
Nakon što ste završili narudžbu, unutar 30 minuta imate mogućnost napraviti preinake u istoj. 
  • Koje su mogućnosti plaćanja?
  • Naručenu robu možete platiti pouzećem, općom uplatnicom (virmanom) ili karticom.

    PLAĆANJE POUZEĆEM
    Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, nakon zaprimljene narudžbe te potvrde iste, pošiljku ćemo uputiti na vašu kontakt adresu, a prilikom preuzimanja pošiljke od dostavljača, dužni ste platiti otkupninu u vrijednosti naručenih artikala s uračunatim PDV-om + iznosom troškova dostave. Međunarodna dostava ne podržava plaćanje pouzećem.

    PLAĆANJE OPĆOM UPLATNICOM ILI INTERNET BANKARSTVOM
    Kupac je dužan obaviti uplatu općom uplatnicom ili internet bankarstvom u roku od 24 sata od trenutka narudžbe te ćemo istu otpremiti nakon što banka provede nalog. U poziv na broj potrebno je navesti broj narudžbe, a plaćanje se vrši na IBAN HR8324070001500008887 otvoren kod OTP banke.

    PLAĆANJE VIRMANOM (TVRTKE)
    Nakon obavljene narudžbe, a unutar 24h poslat ćemo vam ponudu putem email-a koji ste naznačili prilikom narudžbe. Naručenu robu plaćate po ponudi u roku od 24 sata, a po primitku uplate naručena roba bit će poslana na vašu adresu.
     
    PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA
    Plaćanje kreditnim karticama moguće je jednokratno (Visa, Maestro i Mastercard kartice PBZ banke, Diners, Discover, DinaCard, Mastercard, Maestro i VISA kartice Erste banke, Maestro, Mastercard i Visa kartice Zagrebačke banke, Mastercard, Maestro i Visa kartice OTP banke) ili obročno, 2-6 rata za Visa Premium, Visa Inspire, Maestro kartice PBZ banke, Diners, Maestro, Mastercard i VISA kartice Erste bake i grupacije MB+ kartica, Mastercard i Visa kreditne kartice OTP banke te 2-12 rata za Mastercard standard, Mastercard gold, Mastercard go!, Mastercard platinum, Visa Business i Visa Avenue Mall kartice Zagrebačke banke, za iznose iznad 50,00 €. Na stranici WSPaya odaberite vrstu kreditne kartice kojom plaćate i unesite tražene podatke. Kad potvrdite kupnju, vidjet ćete potvrdu o svojoj narudžbi koja će biti poslana na vašu e-mail adresu. Koristimo se sustavom predautorizacije kreditnih kartica: dok ne ustvrdimo da je naručeni proizvod raspoloživ, transkacija neće biti provedena, ali će sredstva na Vašoj kartici biti "rezervirana", do potvrde ili otkazivanja transakcije. WSPay sustav poslat će vam potvrdu na e-mail o autorizaciji vaše kartice za navedeni iznos. Radi vaše zaštite WSPay sustav ne dopušta nam naplatu većeg iznosa od autoriziranog niti uvid u broj vaše kreditne kartice.

    SIGURNOST PLAĆANJA
    Za autorizaciju i naplatu kreditnih kartica koristimo WSPay sustav naplate. WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja.
    WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima.
    WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
     
  • Mogu li platiti obročno (na rate)?
  • Da, određene kreditne kartice podržavaju obročno plaćanje na ALDO web shopu. Jednokratno plaćanje moguće je svim popularnim karticama (Visa, Maestro, Mastercard, Diners, Discover, DinaCard itd.), dok obročno plaćanje ovisi o vrsti kartice i banci izdavatelju. Primjerice, Visa Premium, Visa Inspire i Maestro kartice PBZ banke omogućuju do 6 rata, kartice Erste banke (Diners, Maestro, Mastercard, VISA, MB+) te kreditne kartice OTP banke također do 6 rata, dok neke kartice Zagrebačke banke (Mastercard Standard/Gold/Go!/Platinum, Visa Business/Avenue Mall) omogućuju plaćanje u 2 do čak 12 rata za iznose iznad 50,00 €. Prilikom plaćanja karticom na našoj stranici, nakon unosa podataka, ponudit će vam se opcija odabira broja rata ako vaša kartica to podržava. Napominjemo da obročno plaćanje nije dostupno za svaku karticu - ovisi isključivo o banci i tipu kartice, pa provjerite s izdavateljem kartice imate li tu mogućnost.
  • Kako mogu iskoristiti promo kod?
  • Promo kodovi mogu se koristiti u završnoj fazi narudžbe. Kliknite na „Promo Code“ kućicu smještenu lijevo od ukupnog iznosa narudžbe i unesite promo kod. Pripazite da ispravno unesete sve znakove prilikom unošenja promo koda. Promo kodovi mogu se iskoristiti samo jednom i ne mogu se kombinirati s drugim kodovima ili promocijama.
  • Artikl kojeg želim naručiti nema na stanju. Kada će ponovno biti dostupan?
  • Vrlo često nadopunjavamo asortiman novim artiklima pa dostupnost artikla provjerite ubrzo. Nestrpljivi ste? Pronađite slične modele u našoj raznovrsnoj ponudi!
  • Kako ću znati je li moja narudžba uspješno izvršena?
  • Na Vaš mail poslat ćemo potvrdu s brojem narudžbe ubrzo nakon završetka kupnje. Ukoliko niste dobili potvrdu, provjerite i u Vašem „junk mail“ folderu. Ako unutar 24 sata od narudžbe niste primili potvrdu o narudžbi, slobodno nas kontaktirajte putem chata, maila ili telefonski i rado ćemo vam pomoći.
  • Mogu li dodavati artikle u već završenu narudžbu?
  • Nažalost, nakon što je narudžba zaključena više nije moguće dodavati dodatne artikle.
  • Slučajno sam prilikom narudžbe naveo/la krivu adresu. Što učiniti?
  • Ukoliko ste pogrešno naveli neke od detalja, slobodno nas kontaktirajte putem LIVE chata,  na mail: info.aldo@reverto.hr ili na telefon: 099 608 2516.
  • Zašto su sredstva na mojoj kartici rezervirana?
  • Koristimo se sustavom predautorizacije kreditnih kartica: dok ne utvrdimo da je naručeni proizvod raspoloživ, transkacija neće biti provedena, ali će sredstva na Vašoj kartici biti "rezervirana", do potvrde ili otkazivanja transakcije. WSPay sustav poslat će vam potvrdu na e-mail o autorizaciji vaše kartice za navedeni iznos. Radi vaše zaštite WSPay sustav ne dopušta nam naplatu većeg iznosa od autoriziranog niti uvid u broj Vaše kreditne kartice.
  • Iz kojeg se razloga prilikom narudžbe postavljaju sigurnosna pitanja?
  • Određene vrste kartica imaju postavke koje pomažu učiniti online kupovinu sigurnom. U slučaju da trebate više informacija, posjetite web stranicu Vaše banke ili kartične kuće.
  • Je li sigurno koristiti karticu na vašem web shopu?
  • Da - sigurnost vaših podataka i uplata nam je na prvom mjestu. Za autorizaciju i naplatu kartica koristimo WSPay - provjeren i siguran sustav za online plaćanje u stvarnom vremenu. WSPay osigurava siguran unos i prijenos podataka o karticama, što potvrđuje i PCI DSS certifikat koji posjeduje. Transakcija se odvija preko zaštićene, enkriptirane veze (256-bitni SSL certifikat, TLS 1.2 protokol), tako da su vaši osobni i financijski podaci zaštićeni. Dodatno, primjenjujemo sustav predautorizacije kreditnih kartica - sredstva na vašoj kartici budu samo rezervirana prilikom narudžbe, a naplata se izvršava tek nakon što potvrdimo da je naručeni proizvod dostupan. U praksi to znači da, ako proizvod iz nekog razloga nije dostupan, transakcija će biti otkazana prije naplate. Također, određene kartice mogu prilikom plaćanja zatražiti dodatne sigurnosne provjere (3D Secure, jednokratne kodove ili sigurnosna pitanja) - to su mjere vaše banke za sigurnu online kupovinu. Budite uvjereni da je korištenje kartice na našoj stranici sigurno i zaštićeno najvišim standardima.

     
  • Dobivam li račun za kupljene proizvode?
  • Da. Svaka kupnja bit će popraćena izdavanjem računa u skladu sa zakonom. Račun vam šaljemo e-mailom odmah nakon što narudžbu obradimo i pripremimo za slanje. Osim toga, u većini slučajeva fizički račun bude priložen u samom paketu zajedno s proizvodom. Preporučujemo da čuvate taj račun jer služi kao dokaz o kupnji, a trebat će vam i u slučaju eventualne reklamacije ili povrata. Kada paket stigne, možete usporediti dostavljene proizvode s računom kako biste provjerili odgovara li sve - ako nešto nedostaje ili nije u redu, odmah nam se javite. Račun sadrži sve zakonom propisane elemente (šifra i naziv artikla, cijena, PDV, datum, broj računa, podaci trgovca itd.).
  • Mogu li dobiti R1 račun (račun na tvrtku)?
  • Da, naravno. Kupovina na ALDO web shopu može se obaviti i kao pravna osoba (tvrtka, obrt). Prilikom ispunjavanja podataka za plaćanje, odaberite opciju Podaci za R1 ako želite R1 račun na firmu.
  • Trebate pomoć?
    Live chat je najbrži način da stupite u kontakt s nama
    Ne sramite se!
  • Nazovite nas :+385996082516 +385993081833
    Radno vrijeme:
    Od ponedjeljka do petka: 8:00-20:00h
    Subota: 8:00-18:00h
    Nedjelja: Zatvoreno
{{item.FinalPriceToPay_print}}
{{item.Mpc_print}} {{item.MpcCards_print}}
Još samo {{(freeDeliveryDifference).toFixed(2)}} € do besplatne dostave na adresu ili odaberite preuzimanje u poslovnici.
Ostvarena besplatna dostava!
{{basket.responseMsg}}
 
Dostava: {{formatNumber(standardDeliveryPrice, 2)}} €
Ukupno:  {{formatNumber(basket.totalPriceNum + standardDeliveryPrice, 2)}} €
-{{poslovnicaDiscountPercent}}% za preuzimanje u poslovnici!