Zamjene i povrati
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti za bilo koji drugi proizvod ili vratiti unutar 14 dana od primitka.
Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim se dokazuje da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o.
Zahtjev za zamjenu možete predati putem e-maila info.aldo@reverto.hr, u kojem trebate navesti broj narudžbe, šifru ili opis artikla koji želite mijenjati i podatke o artiklu (šifru ili opis) za koji želite zamijeniti ranije naručeni proizvod.
Prva zamjena je besplatna. Prilikom prve zamjene, mi naručujemo dostavnu službu na Vašu adresu, a na naš trošak. Za svaku sljedeću zamjenu iste narudžbe ili artikla troškove dostave snosi sami pošiljatelj, odnosno kupac.
Za robu preuzetu na odabranom prodajnom mjestu zamjene se vrše isključivo putem web shopa.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate nego da nas kontaktirate, kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i po potrebi poslali novu.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor o kupnji proizvoda s tvrtkom Reverto d.o.o. ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora pronađite OVDJE.
Povrat se može ostvariti popunjavanjem Obrasca dostupnog na linku gore te slanjem istoga putem elektroničke pošte na mail adresu info.aldo@reverto.hr.
Povrat se vrši tako da Vam, nakon zaprimljenog e-maila, naša služba za korisnike šalje podatke na koju adresu treba poslati paket te kada paket stigne na naše prodajno mjesto vršimo povrat sredstava.
Troškove povrata snosi sam pošiljatelj odnosno kupac. Ako povrat vršite dostavnom službom GLS, poklanjamo vam promo kod gls13 s kojim ostvarujete 13% popusta na pošiljku! Dovoljno je naručiti dostavnu službu preko web stranice paket.hr i upisati promo kod u za to predviđeno mjesto.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili uplatu osim u slučaju plaćanja pouzećem, kada će novac biti vraćen na bankovni račun koji vi navedete kao račun za povrat sredstava.
Za robu plaćenu kriptovalutama povrat sredstava se vrši isključivo u kunama na bankovni račun koji kupac navede kao račun za povrat sredstava. Povrat u kriptovaluti nije moguć.
Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim dokazujete da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o.
Za robu preuzetu na odabranom prodajnom mjestu, povrati se mogu vršiti na željeno prodajno mjesto.
Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je poslati zahtjev putem elektroničke pošte na mail adresu info.aldo@reverto.hr te neoštećeni proizvod donijeti na željeno prodajno mjesto sa svom opremom i dokumentacijom s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim dokazujete da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o.
Za vraćeni artikl ćete na prodajnom mjestu dobiti potvrdu.
Prilikom povrata artikla na prodajno mjesto, povrat sredstava nije moguće ostvariti na prodajnom mjestu, već se povrat vrši isključivo putem web shopa, odnosno na račun koji ste naveli na zahtjevu ili na kreditnu karticu kojom je kupnja izvršena.
U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog novca izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Posebno napominjemo da ste odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Prihvaćanjem ovih općih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika.
Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim se dokazuje da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o.
Zahtjev za zamjenu možete predati putem e-maila info.aldo@reverto.hr, u kojem trebate navesti broj narudžbe, šifru ili opis artikla koji želite mijenjati i podatke o artiklu (šifru ili opis) za koji želite zamijeniti ranije naručeni proizvod.
Prva zamjena je besplatna. Prilikom prve zamjene, mi naručujemo dostavnu službu na Vašu adresu, a na naš trošak. Za svaku sljedeću zamjenu iste narudžbe ili artikla troškove dostave snosi sami pošiljatelj, odnosno kupac.
Za robu preuzetu na odabranom prodajnom mjestu zamjene se vrše isključivo putem web shopa.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate nego da nas kontaktirate, kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i po potrebi poslali novu.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor o kupnji proizvoda s tvrtkom Reverto d.o.o. ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora pronađite OVDJE.
Povrat se može ostvariti popunjavanjem Obrasca dostupnog na linku gore te slanjem istoga putem elektroničke pošte na mail adresu info.aldo@reverto.hr.
Povrat se vrši tako da Vam, nakon zaprimljenog e-maila, naša služba za korisnike šalje podatke na koju adresu treba poslati paket te kada paket stigne na naše prodajno mjesto vršimo povrat sredstava.
Troškove povrata snosi sam pošiljatelj odnosno kupac. Ako povrat vršite dostavnom službom GLS, poklanjamo vam promo kod gls13 s kojim ostvarujete 13% popusta na pošiljku! Dovoljno je naručiti dostavnu službu preko web stranice paket.hr i upisati promo kod u za to predviđeno mjesto.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili uplatu osim u slučaju plaćanja pouzećem, kada će novac biti vraćen na bankovni račun koji vi navedete kao račun za povrat sredstava.
Za robu plaćenu kriptovalutama povrat sredstava se vrši isključivo u kunama na bankovni račun koji kupac navede kao račun za povrat sredstava. Povrat u kriptovaluti nije moguć.
Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim dokazujete da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o.
Za robu preuzetu na odabranom prodajnom mjestu, povrati se mogu vršiti na željeno prodajno mjesto.
Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je poslati zahtjev putem elektroničke pošte na mail adresu info.aldo@reverto.hr te neoštećeni proizvod donijeti na željeno prodajno mjesto sa svom opremom i dokumentacijom s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim dokazujete da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o.
Za vraćeni artikl ćete na prodajnom mjestu dobiti potvrdu.
Prilikom povrata artikla na prodajno mjesto, povrat sredstava nije moguće ostvariti na prodajnom mjestu, već se povrat vrši isključivo putem web shopa, odnosno na račun koji ste naveli na zahtjevu ili na kreditnu karticu kojom je kupnja izvršena.
U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog novca izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Posebno napominjemo da ste odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Prihvaćanjem ovih općih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika.
- U kojem roku mogu vratiti ili zamijeniti kupljeni proizvod?
- Za proizvode kupljene putem ALDO web shopa vrijedi pravo na jednostrani raskid ugovora (povrat robe) ili zamjenu, unutar 14 dana od dana kada vam je proizvod isporučen. U tom roku možete odlučiti da proizvod ne želite zadržati, bilo da želite povrat novca ili zamjenu za drugi artikl, i pritom niste dužni navesti razlog raskida ugovora - dovoljno je da nas u zakonskom roku obavijestite o svojoj odluci. Nakon isteka 14 dana, povrat ili zamjena više neće biti mogući (osim u slučaju proizvodne greške, što se rješava kroz reklamaciju - vidjeti dolje). Stoga preporučujemo da čim isprobate proizvod, provjerite odgovara li vam, kako biste na vrijeme pokrenuli postupak povrata ili zamjene ako niste zadovoljni.
- Kako mogu vratiti proizvod (jednostrani raskid ugovora)?
- Postupak povrata vrlo je jednostavan. Prvo, potrebno je ispuniti Standardni obrazac za jednostrani raskid ugovora (dostupan je na našoj web stranici, link “OVDJE”) i zatim ga poslati putem e-maila na našu adresu info.aldo@reverto.hr. U e-mailu navedite broj narudžbe i svoje podatke, a priložite ispunjeni obrazac. Nakon što zaprimimo vaš zahtjev, naša služba za korisnike javit će vam podatke o adresi na koju treba poslati paket koji vraćate.
Vraćeni proizvod morate poslati nazad neoštećen i nekorišten, u originalnom pakiranju, sa svom opremom, etiketama i pratećom dokumentacijom koju ste dobili uz njega, uključujući račun ili drugi dokaz o kupnji. Preporuka je da proizvod zapakirate pažljivo kako se ne bi oštetio u transportu. Troškove slanja paketa natrag snosite sami kao kupac (osim u slučaju reklamacije zbog greške na proizvodu, tada trošak ide na nas - vidjeti dio o reklamacijama). Napominjemo da imamo dogovoren popust za povrat putem GLS dostave - uz kod GLS13 ostvarujete 13% popusta na cijenu slanja paketa natrag. Kod možete iskoristiti tako da putem stranice paket.hr naručite GLS preuzimanje paketa i upišete taj promo kod u za to predviđeno polje. Kada paket koji ste poslali stigne natrag na naše prodajno mjesto i pregledamo proizvod, izvršit ćemo povrat novca na način kako ste platili (vidi niže). Povrat novca obično bude obrađen u roku do 14 radnih dana od primitka vraćenog proizvoda.
- Kako funkcionira zamjena proizvoda za drugi?
- U slučaju da želite zamijeniti kupljeni artikl za drugu veličinu ili potpuno drugi proizvod, postupak je sljedeći: u roku od 14 dana od primitka pošiljke javite nam se putem e-maila info.aldo@reverto.hr i zatražite zamjenu. U poruci navedite broj narudžbe, šifru ili naziv artikla koji želite zamijeniti te šifru/naziv artikla za koji biste ga htjeli zamijeniti. Na taj način možemo provjeriti dostupnost željenog proizvoda za zamjenu i rezervirati ga za vas. Prva zamjena jedne narudžbe je besplatna - organizirat ćemo dostavnu službu (kurira) da preuzme originalni proizvod s vaše adrese i istovremeno vam dostavi zamjenski proizvod, a sve troškove transporta te prve zamjene snosi ALDO. Za svaku sljedeću zamjenu iste narudžbe (ako biste, primjerice, poželjeli ponovno mijenjati artikl) troškove dostave snosi kupac.
Ako ste originalno naručili proizvod uz preuzimanje u trgovini (Click & Collect) pa ga želite zamijeniti, postupak je i dalje putem web shopa: javite se e-mailom za zamjenu, a zatim neoštećeni proizvod zajedno s računom odnesite u odabranu ALDO trgovinu nakon što dobijete potvrdu od naše službe. U trgovini ćete predati taj proizvod i dobiti potvrdu o zaprimljenom povratu/zamjeni. Zamjenski artikl tada možete opet dobiti putem web shopa ili preuzeti nakon što bude poslan. Napominjemo da kod zamjene na prodajnom mjestu povrat novca na licu mjesta nije moguć - eventualni povrat sredstava bit će izvršen putem web shopa (na vaš račun ili karticu kojom je plaćeno) nakon obrade zamjene.
- Tko snosi troškove dostave kod povrata ili zamjene?
- Kod jednostavnog povrata (raskida ugovora) troškove slanja proizvoda nazad snosi kupac. To znači da vi birate želite li proizvod vratiti poštom ili kurirskom službom te sami plaćate tu poštarinu. Kao što smo naveli, ALDO je osigurao promo kod za povoljnije slanje putem GLS kurira (kod GLS13 za 13% popusta na cijenu povratne pošiljke), što može smanjiti vaš trošak. S druge strane, kod zamjene artikla prvi odlazak kurira na vašu adresu i dostava zamjenskog artikla su besplatni - to pokriva ALDO. Ako biste radili više uzastopnih zamjena za istu narudžbu, tada od druge zamjene nadalje vi snosite trošak dostave prema važećem cjeniku dostavne službe. U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostatka ili oštećenja (dakle, vraćate proizvod jer je neispravan), troškove dostave u snosi ALDO/Reverto d.o.o. - detalje o tom slučaju pogledajte u odgovoru o reklamacijama niže.
- Kako i kada ću dobiti povrat novca za vraćeni proizvod?
- Nakon što vaš vraćeni proizvod stigne natrag i bude pregledan, ALDO će vam izvršiti povrat uplaćenog novca. Povrat novca bit će proveden istim sredstvom plaćanja koje ste koristili pri kupnji. To znači da će, ako ste platili karticom, novac biti vraćen na vašu karticu, ako ste platili putem bankovne uplate, bit će vraćen na vaš bankovni račun, a ako ste platili gotovinom pouzećem, zatražit ćemo od vas broj računa (IBAN) kako bismo na njega izvršili povrat. Gotovinu ne šaljemo natrag poštom niti isplaćujemo u poslovnicama, već se povrat za pouzeće uvijek vrši bankovnom transakcijom - zato će vas naša služba zatražiti podatke o računu prilikom obrade povrata.
Nakon odobrenja povrata, trudimo se što prije vratiti sredstva, a najkasnije u roku do 14 radnih dana od primitka vraćene robe na naše skladište. U praksi povrat bude često i ranije završen, no 14 radnih dana je maksimalni rok prema propisu. Važno: ako ste kupnju platili kriptovalutom, povrat novca ne može se izvršiti u kriptovaluti, već ćemo vam iznos vratiti u eurima na vaš bankovni račun, pošto je plaćanje kripto valutama tehnički posredovano. U svakom slučaju, bit ćete obaviješteni e-mailom kada povrat sredstava bude proveden.
- Mogu li zamijenjeni ili vraćeni proizvod predati u fizičkoj ALDO trgovini?
- Ako ste proizvod preuzeli u ALDO trgovini (putem opcije web kupnje s preuzimanjem u poslovnici), zamjenu ili povrat možete obaviti i u toj poslovnici, ali uz prethodnu najavu našoj web shop službi. U praksi, potrebno je prvo mailom poslati zahtjev za povrat/zamjenu kako je opisano ranije, a onda neoštećeni proizvod s pripadajućom dokumentacijom (računom) možete donijeti u odabranu trgovinu nakon što dobijete potvrdu od nas. U trgovini ćete ispuniti potrebne obrasce i dobit ćete potvrdu da su zaprimili vraćeni artikl. Imajte na umu da trgovina neće izvršiti povrat novca na licu mjesta - povrat sredstava bit će proveden isključivo preko web shopa (na vaš bankovni račun ili karticu) u predviđenom roku. Na taj način osiguravamo jedinstvenu evidenciju povrata. Za zamjenu artikla, osoblje u trgovini preuzet će vraćeni proizvod, a zamjenski artikal bit će vam isporučen kako dogovorite (može se ponovno poslati u tu ili drugu trgovinu, ili na vašu adresu).
-
Trebate pomoć?
Live chat je najbrži način da stupite u kontakt s nama
Ne sramite se!
-
Nazovite nas :+385996082516 +385993081833
Radno vrijeme:
Od ponedjeljka do petka: 8:00-20:00h
Subota: 8:00-18:00h
Nedjelja: Zatvoreno