Plaćanje na rate |
+385 99 6082 516 +385 99 3081 833

Pregled

U ovom specifičnom periodu standardne procedure kompanija diljem svijeta su promijenjene: u praksu su uvedeni novi sigurnosni protokoli i usluge. Kontinuirano pratimo zdravstvene i sigurnosne upute i preporuke Vlade i Civilnog stožera, a zdravlje naših kupaca i zaposlenika nam je na prvom mjestu. Zbog trenutnog stanja i mogućeg povećanog obujma narudžbi putem web shopa, postoji mogućnost da će vaša narudžba stići malo kasnije od predviđenog termina te vas molimo za razumijevanje.
  • Kako mogu pronaći ALDO artikl koji me zanima?
  • Jednostavno: upišite naziv ili šifru artikla u prozor za pretraživanje u gornjem desnom kutu web stranice. Ne tražite specifičan model? Pretražite artikle po kategorijama iz našeg izbornika pri vrhu stranice. Kako biste suzili opcije pretrage, koristite opcije filtriranja veličine, boje i raspona cijena.
  • Koji su uvjeti dostave?
  • Naručenu robu dostavit ćemo na Vašu adresu po izboru ekspresnom dostavom unutar 5 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala, osim ako dostavna služba nema propisan određeni raspored dostave koji se odnosi na Vašu adresu. Trošak dostave na području Republike Hrvatske se ne naplaćuje ukoliko Vaša narudžba prelazi ukupan iznos od 500,00 Kn. Za dostavu narudžbe manje od 300,00 kuna trošak se naplaćuje u iznosu od 35,00 kuna.
    Za narudžbe plaćene kreditnim karticama moguća je besplatna dostava na željeno prodajno mjesto. Naručenu robu dostavit ćemo na prodajno mjesto ekspresnom dostavom unutar 5 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala. Obavijestit ćemo Vas putem e-maila kada vaša narudžba stigne na prodajno mjesto i spremna je za isporuku. Narudžba s dostavom na prodajno mjesto može se preuzeti isključivo uz predočenje osobne iskaznice.
     
  • Kako mogu zamijeniti ili vratiti proizvod?
  • U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti za bilo koji drugi proizvod unutar 14 dana od primitka.
    Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim se dokazuje da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o.
    Zahtjev za zamjenu možete predati putem e-maila info.aldo@reverto.hr, u kojem trebate navesti broj narudžbe, šifru ili opis artikla koji želite mijenjati i podatke o artiklu (šifru ili opis) za koji želite zamijeniti ranije naručeni proizvod.
    Prva zamjena je besplatna.
    Prilikom prve zamjene, mi naručujemo dostavnu službu na Vašu adresu, a na naš trošak. Za svaku sljedeću zamjenu iste narudžbe ili artikla troškove dostave snosi sami pošiljatelj, odnosno kupac. 
    Za robu preuzetu na odabranom prodajnom mjestu zamjene se vrše isključivo putem web shopa. 
    U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate nego da nas kontaktirate, kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i po potrebi poslali novu.

    Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor o kupnji proizvoda s tvrtkom Reverto d.o.o. ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

    Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora pronađite OVDJE.

    Povrat se može ostvariti popunjavanjem Obrasca dostupnog na linku gore te slanjem istoga putem elektroničke pošte na mail adresu info.aldo@reverto.hr.
    Povrat se vrši tako da Vam, nakon zaprimljenog e-maila, naša služba za korisnike šalje podatke na koju adresu treba poslati paket te kada paket stigne na naše prodajno mjesto vršimo povrat sredstava. 
    Troškove povrata snosi sam pošiljatelj odnosno kupac.

    Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili uplatu osim u slučaju plaćanja pouzećem, kada će novac biti vraćen na bankovni račun koji vi navedete kao račun za povrat sredstava.
    Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim dokazujete da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o. 
    Za robu preuzetu na odabranom prodajnom mjestu, povrati se mogu vršiti na željeno prodajno mjesto.
    Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je poslati zahtjev putem elektroničke pošte na mail adresu info.aldo@reverto.hr te neoštećeni proizvod donijeti na željeno prodajno mjesto sa svom opremom i dokumentacijom s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim dokazujete da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o. 
    Za vraćeni artikl ćete na prodajnom mjestu dobiti potvrdu. 
    Prilikom povrata artikla na prodajno mjesto, povrat sredstava nije moguće ostvariti na prodajnom mjestu, već se povrat vrši isključivo putem web shopa, odnosno na račun koji ste naveli na zahtjevu ili na kreditnu karticu kojom je kupnja izvršena. 

    U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog novca izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

    Posebno napominjemo da ste odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Prihvaćanjem ovih općih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika.
  • U kojem roku mogu očekivati povrat novca?
  • Vaš će povrat biti obrađen nakon primitka Vašeg paketa na naše prodajno mjesto. Nakon primitka, potrebno je do 14 radnih dana da se izvrši povrat novca.
  • Kako mogu pronaći najbližu ALDO trgovinu?
  • Najbližu ALDO trgovinu možete pronaći OVDJE.
  • Kako da održavam svoju ALDO obuću?
  • Kako bi Vaše cipele trajale dugo, iznimno je bitno dobro ih zaštititi. U našem asortimanu imamo velik izbor proizvoda za zaštitu obuće: od sprejeva za impregnaciju, do maramica za čišćenje ili sredstava za čišćenje i poliranje kože i brušene kože.Proizvode za zaštitu obuće možete pronaći OVDJE. Odgovarajući proizvod odaberite ovisno o vrsti materijala od kojeg je Vaša obuća izrađena. Ukoliko želite stručan savjet o održavanju, posjetite neku od Aldo trgovina gdje ćete Vam naše osoblje pomoći savjetom.
  • Kako mogu otkazati svoju narudžbu?
  • Nakon što ste završili narudžbu, istu možete otkazati unutar 30 minuta. Slobodno nas kontaktirajte putem online chata, maila: info.aldo@reverto.hr ili na broj telefona: 099 608 2516. U slučaju da nas niste uspjeli kontaktirati unutar 30 minuta, ne brinite; imamo jednostavnu mogućnost povrata ili zamjene artikala. Za više detalja pogledajte rubriku „Raskid ugovora-povrat.“
  • Trebate pomoć?
    Live chat je najbrži način da stupite u kontakt s nama
    Ne sramite se!
  • Nazovite nas :+385996082516 +385993081833
    Radno vrijeme:
    Od ponedjeljka do petka: 8:00-20:00h
    Subota: 8:00-18:00h
    Nedjelja: Zatvoreno
{{item.FinalPriceToPay_print}}{{item.Mpc_print}}
 
Dostava
{{formatNumber(standardDeliveryPrice, 2)}} kn
 
Još samo {{(freeDeliveryDifference).toFixed(2) + ' kn'}} do besplatne dostave na adresu ili odaberite preuzimanje u poslovnici i ostvarite dodatan popust.
{{basket.responseMsg}}
Ukupno:  {{formatNumber(basket.totalPriceNum + standardDeliveryPrice, 2)}}
-{{poslovnicaDiscountPercent}}% za preuzimanje u poslovnici!